close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת החשמל והזרם: שירותי חשמל במחיר משתלם

מערכת שורשד שבט, תשפג26/01/2023

הצורך בטיפולים לתיקון, תחזוקת ובדיקת מערכות חשמל עשוי לפגוש כל אחד ואחת מאתנו בשלב כזה או אחר בחיים

תגיות:
צילום: freepik
הצורך בטיפולים לתיקון, תחזוקת ובדיקת מערכות חשמל עשוי לפגוש כל אחד ואחת מאתנו בשלב כזה או אחר בחיים.
אם זוהי תקלה במערכת החשמל הביתית שגורמת לעומסי חשמל או לקצרים, אם אלו מכשירים תקולים, או אולי אפילו הצורך בחידוש תשתית החשמל לאור העובדה שישראל גדושה בבניינים וותיקים ונושנים.

לעתים נדרשות עבודות חשמל עבור
צילום: freepik
שירותי תחזוקה וביקורת, בין אם במשרדים ובין אם בבדיקת מערכות החשמל של בניינים משותפים.

את כל אלו ועוד תוכלו לקבל בחברת החשמל והזרם: https://www.electricianil.co.il המספקת שירותי חשמל המיועדים למרחב הביתי ולמשרד. צוות החשמל והזרם שמח להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי ומסור המבוסס על שקיפות לכל אורך התהליך, תשאול מעמיק המאפשר ייעוץ טלפוני (שלעתים אף מונע את הצורך בהגעת איש מקצוע) ומחירים הוגנים במיוחד.

זמינות מלאה 24 שעות ביממה
למרבה הצער, תקלות בתשתיות המים והחשמל בהחלט אינן 'נוטות לשאול אותנו' מתי ואיך להתקלקל. כשהן עושות זאת, יש שיגידו כי מדובר בחוק מרפי, יתכן מאוד ויהיה מדובר בשעות לא נוחות, כאלו שאף גולשות לשעות הלילה המאוחרות.

צוות החשמל והזרם זמין עבור לקוחותיו 24 שעות ביממה, וזאת מתוך ההבנה כי כל תקלת חשמל ולו הקטנה ביותר, עלולה להביא עמה אי-נוחות ויתרה מזאת: לחשוף את הדיירים לסכנה ממשית. מתפקוד לקוי של לוח החשמל ועד להארקה של כלל מערכת החשמל: בדיקות חשמל מעמיקות יכולות למנוע סכנה מידית וכן למנוע את היתכנותן של 'פצצות זמן מתקתקות'.

שירות הניתן על-ידי חשמלאים מוסמכים בלבד
עולם מקצועות החשמל מתחלק לשורה ארוכה של דרגות הסמכה שונות, כאשר כל דרגה ודרגה מקנה את היכולת לטפל במערכות חשמל עד לרף ברור ונהיר לכול.

חשמלאים מוסמכים רשאים לעבוד על מערכות חשמל 30X80 אמפר, דבר המקנה לבעל המקצוע את היכולת לספק את שירותיו עבור כמעט כל תקלה וסוגיה הנדרשת במרחב הביתי ובמשרד.

בחברת החשמל והזרם מעסיקים חשמלאים מוסמכים בלבד, וזאת מתוך המטרה לאפשר טיפול מהיר ויסודי בתקלות ובצרכי הלקוח, וללא כל דיחוי. הצוותים הינם מנוסים ומיומנים, ומביאים עמם את היכולת לספק מענה מקיף וכולל.

מענה על מגוון סוגיות ושירותי חשמל
צוות החשמל והזרם שמח להציע מגוון עשיר ורחב של שירותים שונים, ולמעשה הוא מקיף את כל עולמות החשמל הביתיים והמשרדיים על סוגיהם השונים.

חשוב לציין כי החברה מתעדכנת בכל עת בחידושים האחרונים של תחומי החשמל, וכך לצד טיפולים בנושאים שגורים כגון דוד מקצר או בדיקת הארקה או עומס חשמלי בבית, חברת החשמל והזרם מעניקה שירותים להתקנת עמדת טעינה לרכבים חשמליים עבור כל סוגי הרכבים.

בכל שאלה והתייעצות בנושא, תוכלו ליצור קשר עם נציג שירות שהוא למעשה גם חשמלאי מוסמך, ולקבל את כל ההכוונות הנדרשות בקלות ובפשטות.

למידע נוסף, חפשו אחר חברת החשמל והזרם, השאירו פניה או צרו קשר טלפוני ישיר
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה